تعداد بازدید: 2188

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 30 مرداد 1386-0:0

"کار" در" نفت"

شنيديم كه با توجه به عدم استقبال نمايندگان مجلس از محرابيان براي تصدي پست وزارت صنايع، گروهي در صدد جانشيني جهرمي‌ براي وزارت صنايع و جانشيني علي كردان، رئيس فعلي سازمان فني و حرفه‌اي براي وزارت كار شدند.


 

اين تلا‌ش در حالي صورت مي‌گيرد كه شنيده‌ها‌ حاكي از اين است كه محرابيان گزينه قطعي رئيس‌جمهور براي وزارت صنايع است.

اين در حالي است كه جمعي از اعضاي كميسيون انرژي كمال دانشيار رئيس اين كميسيون را براي تصدي پست وزارت نفت به دولت پيشنهاد كرده‌اند. 

 دولت هم از حسن مرادي نماينده اراك و عضو كميسيون انرژي درخواست كرده تا برنامه‌هاي خود را براي تصدي اين پست ارائه كند. گرچه از سوي ديگر سيدعماد حسيني، مخبر كميسيون انرژي گفته كه كردان و نوذري گزينه‌هاي مدنظر رئيس‌جمهوري براي وزارت نفت هستند.

در حالي كه برخي از سايت‌هاي خبري و روزنامه‌هاي سراسري صبح امروز از آغاز رايزني‌هاي رياست جمهوري با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي جلب نظر مساعد در زمينه معرفي علي كردان به عنوان وزير نفت خبر داده‌اند، وي بر بي‌اطلاعي خود از اين موضوع تاكيد دارد.


از سوي ديگر دکترعلي كردان در مورد وجود زمزمه‌هايي مبني بر ورود وي به وزارت نفت با اظهار بي‌اطلاعي از اين موضوع گفت: "من چيزي در اين مورد نشنيده‌ام."

وي در ادامه با رد اخباري كه در اين زمينه منتش شده‌اند، تاكيد كرد: من اصلا چنين حرفي را نشنيدم.

اين در حالي است كه از حدود يك سال پيش بحث ورود كردان به مجموعه وزارت نفت در مقام وزير و قائم مقام وزارتخانه همواره مطرح بوده است.(sharifnews+asriran+isna)‌



    ©2013 APG.ir